Na dobre rozkręcił się nowy format oferowany przez organizatorów krakowskiej Akademii Marketingu. Cykl, którego części pierwotnie miały odbywać się co miesiąc, z uwagi na spore zainteresowanie słuchaczy został rozszerzony o kolejne spotkania. Za nami już pięć webinarów pod marką Akademia Marketingu, a do końca maja zaplanowane są kolejne trzy.
Dotychczas internauci mogli poszerzyć swoją wiedzę m.in. w zakresie Performance Content Marketingu, tworzenia polityki redakcyjnej dla bloga lub portalu, automatyzacji marketingu oraz mierzalności content marketingu. Nagrania wszystkich poprzednich webinarów dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.
Zobacz również
Majowe webinary Akademii Marketingu
19 maja na spotkanie o „Automatyzacji i e-mail content marketingu” zapraszają Gabriela Wolak, business growth manager, oraz Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse. W części e-mail content marketingowej prowadzący skupią się na tym, w jaki sposób tworzone treści mogą pomóc w ogrzewaniu leadów. Odpowiedzą też między innymi na pytania: czy e-mail marketing wciąż jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym i co na ten temat mówią świeże raporty i doświadczenie marketerów. W części o zautomatyzowanych kanałach dystrybucji treści prowadzący pokażą, jak najlepiej je przetwarzać i wykorzystać do optymalizacji działań i personalizacji contentu.
A już 25 maja webinar „COVID vs Internet – czyli jak pandemia wpływa na Kulturę Internetu”. Słuchacze Akademii Marketingu dowiedzą się sporo o wpływie pandemii na współczesną infosferę Internetu oraz o tym, jak zmieniło się podejście do contentu – zarówno ze strony marek, jak i influencerów. Eksperci międzynarodowej firmy badawczej Kantar, Krzysztof Domeradzki oraz Michał Zajdel, postarają się pokazać, jak pandemia wpływa na dyskurs widziany oczami przeciętnego odbiorcy sieci i jakie wizje świata może to kreować w jego głowie. Panowie skupią się na tym, jak budować autentyczny przekaz, oraz na działaniach CSR, które pod wpływem pandemii zaczynają nabierać coraz większego znaczenia dla marek.
Na zakończenie miesiąca pełnego praktycznej wiedzy organizatorzy zapraszają z kolei na następne spotkanie z Sylwestrem Wroną oraz Szymonem Krzysiakiem z agencji Insignia. Tym razem specjaliści strategii marketingowej będą mówić o marketingu w branży kulinarnej – w trakcie pandemii koronawirusa. Prelegenci opowiedzą, jak branżą żywieniowa radzi sobie w nowe rzeczywistości, i przedstawia case studies marek takich jak Kamis, Akademia Smaku Bosch oraz Cukier Królewski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na wszystkie webinary można zarejestrować się na stronie Akademii Marketingu akademiamarketingu.edu.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czerwiec również pełen wiedzy
Kolejne spotkania w ramach Akademii Marketingu zaplanowano już na czerwiec. 8.06 na webinar „Audyt SEO na żywo, w zgodzie z zasadą Pareta” zaprasza CEO agencji DEVA, Krzysztof Marzec. To okazja, by dowiedzieć się, jak przygotować technicznie stronę, by w synergii podnosiła ona efektywność SEM, jak wykonywać audyt SEO oraz jakie narzędzia wykorzystywać do optymalizowania strony. Zgodnie z tytułem prezentacji, autor pokaże dlaczego 20% zmian odpowiada za 80% efektów.
Co dalej? O tym w kolejnych dniach będzie przeczytać można na stronie internetowej Akademii Marketingu.