Majowe webinary Akademii Marketingu

Kolejne spotkania edukacyjne w ramach bezpłatnego cyklu webinarów Akademii Marketingu odbędą się już w najbliższych dniach. Tym razem zapraszają na nie eksperci Kantar oraz agencji ContentHouse i Insignia.
O autorze
2 min czytania 2020-05-07

Na dobre rozkręcił się nowy format oferowany przez organizatorów krakowskiej Akademii Marketingu. Cykl, którego części pierwotnie miały odbywać się co miesiąc, z uwagi na spore zainteresowanie słuchaczy został rozszerzony o kolejne spotkania. Za nami już pięć webinarów pod marką Akademia Marketingu, a do końca maja zaplanowane są kolejne trzy.

Dotychczas internauci mogli poszerzyć swoją wiedzę m.in. w zakresie Performance Content Marketingu, tworzenia polityki redakcyjnej dla bloga lub portalu, automatyzacji marketingu oraz mierzalności content marketingu. Nagrania wszystkich poprzednich webinarów dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.

Majowe webinary Akademii Marketingu

19 maja na spotkanie o „Automatyzacji i e-mail content marketingu” zapraszają Gabriela Wolak, business growth manager, oraz Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse. W części e-mail content marketingowej prowadzący skupią się na tym, w jaki sposób tworzone treści mogą pomóc w ogrzewaniu leadów. Odpowiedzą też między innymi na pytania: czy e-mail marketing wciąż jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym i co na ten temat mówią świeże raporty i doświadczenie marketerów. W części o zautomatyzowanych kanałach dystrybucji treści prowadzący pokażą, jak najlepiej je przetwarzać i wykorzystać do optymalizacji działań i personalizacji contentu.

A już 25 maja webinar „COVID vs Internet – czyli jak pandemia wpływa na Kulturę Internetu”. Słuchacze Akademii Marketingu dowiedzą się sporo o wpływie pandemii na współczesną infosferę Internetu oraz o tym, jak zmieniło się podejście do contentu – zarówno ze strony marek, jak i influencerów. Eksperci międzynarodowej firmy badawczej Kantar, Krzysztof Domeradzki oraz Michał Zajdel, postarają się pokazać, jak pandemia wpływa na dyskurs widziany oczami przeciętnego odbiorcy sieci i jakie wizje świata może to kreować w jego głowie. Panowie skupią się na tym, jak budować autentyczny przekaz, oraz na działaniach CSR, które pod wpływem pandemii zaczynają nabierać coraz większego znaczenia dla marek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na zakończenie miesiąca pełnego praktycznej wiedzy organizatorzy zapraszają z kolei na następne spotkanie z Sylwestrem Wroną oraz Szymonem Krzysiakiem z agencji Insignia. Tym razem specjaliści strategii marketingowej będą mówić o marketingu w branży kulinarnej – w trakcie pandemii koronawirusa. Prelegenci opowiedzą, jak branżą żywieniowa radzi sobie w nowe rzeczywistości, i przedstawia case studies marek takich jak Kamis, Akademia Smaku Bosch oraz Cukier Królewski.

Na wszystkie webinary można zarejestrować się na stronie Akademii Marketingu akademiamarketingu.edu.pl/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czerwiec również pełen wiedzy

Kolejne spotkania w ramach Akademii Marketingu zaplanowano już na czerwiec. 8.06 na webinar „Audyt SEO na żywo, w zgodzie z zasadą Pareta” zaprasza CEO agencji DEVA, Krzysztof Marzec. To okazja, by dowiedzieć się, jak przygotować technicznie stronę, by w synergii podnosiła ona efektywność SEM, jak wykonywać audyt SEO oraz jakie narzędzia wykorzystywać do optymalizowania strony. Zgodnie z tytułem prezentacji, autor pokaże dlaczego 20% zmian odpowiada za 80% efektów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co dalej? O tym w kolejnych dniach będzie przeczytać można na stronie internetowej Akademii Marketingu.