Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

MakoLab z nowym dyrektorem kreatywnym i planami dalszej ekspansji na rynkach zagranicznych

Maxime Tallet, założyciel i wieloletni szef francuskiej agencji kreatywnej Polette, dołączył do zespołu agencji interaktywnej MakoLab, w której obejmie nowo powstałe stanowisko Global Creative Development Directora. Tallet ma w swoim portfolio projekty dla takich marek, jak m.in. Dior, AXA i LeCab.
O autorze
2 min czytania 2016-03-23

W MakoLab odpowiada za stronę kreatywną rozwiązań proponowanych klientom i związany z tym rozwój biznesu. Jego działania stanowią część strategii rozwoju Spółki, zakładającej zwiększenie zaangażowania w projekty z obszaru komunikacji interaktywnej i e-marketingu.

Maxime Tallet to absolwent ekonomii na Sorbonie i projektowania graficznego na ESAG Penninghen. Przez ostatnie 7 lat kierował paryską agencją interaktywną Pollete, realizującą projekty dla takich klientów jak: Axa, Dior czy Jones Lang LaSalle. Wcześniej zdobywał doświadczenia w Horyzon Media. Pracował w agencjach reklamowych we Francji, Belgii, Hiszpanii, USA, Meksyku i Kanadzie.

– Dołączając do MakoLab w roli Global Creative Development Directora zyskuję szansę tworzenia koncepcji kreatywnych harmonijnie łączących możliwości dawane przez technologie i marketing. Cieszy mnie, że wchodzę do zespołu w momencie, gdy bardzo dynamicznie rozwija swoją działalność międzynarodową. To świetne zawodowe wyzwanie – komentuje Maxime Tallet, Global Creative Development Director w MakoLab S.A.

Do zadań Maxime Tallet należą m.in. bliski kontakt z klientami w obszarze kreacji, koordynacja pracy zespołów kreatywnych, nadzór artystyczny i zapewnienie wysokiego poziomu prac. Jego rolą jest także wdrażanie, we współpracy z zespołem marketingu, nowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej MakoLab. Działania te stanowią realizację strategii rozwoju Spółki zakładającą zwiększanie zaangażowania w projekty z obszaru komunikacji interaktywnej i e-marketingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak komentuje Wojciech Zieliński, Prezes Zarządu MakoLab S.A., poszerzanie zespołu firmy o zagranicznych specjalistów mających udokumentowane sukcesy biznesowe stanowi naturalną konsekwencję dotychczasowego rozwoju. Firma, której ponad 80% przychodów pochodzi z eksportu i mająca biura w Paryżu, Londynie i na Florydzie, realizuje projekty interaktywne obecne w ponad 60 krajach.

– Zgodnie z przyjętą strategią, określaną przez nas jako „Digital Agility”, konsekwentnie realizujemy zadanie rozwijania kompetencji łączących zaawansowane technologie internetowe i znajomość mechanizmów skutecznej komunikacji marketingowej. Obecnie zrobiliśmy ważny krok we wzmacnianiu kompetencji kreatywnych. Pozyskanie do współpracy tak doświadczonego fachowca jakim jest Max, który skutecznie rywalizował na rynku francuskim o zlecenia od dużych klientów i może pochwalić się wieloma wybitnymi realizacjami, na pewno pozwoli nam odważniej walczyć o budżety na realizację projektów interaktywnych na rynkach międzynarodowych. To również duża szansa dla całego pionu kreatywnego MakoLab, aby poznać metody pracy i sposób tworzenia rozwiązań w obszarze „digital” na dojrzałych rynkach. Nasze własne doświadczenia zdobywane przy realizacji międzynarodowych projektów na rzecz takich gigantów, jak koncern Renault-Nissan niezmiennie pokazują, że tylko dbając o najwyższą jakość i innowacyjny sposób myślenia można skutecznie rozwijać biznes w skali międzynarodowej, co niezmiennie jest naszym celem. Wsparcie tak doświadczonych specjalistów jak Maxime pozwala nam pewnie patrzeć w przyszłość – mówi Wojciech Zieliński, Prezes Zarządu MakoLab S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

MakoLab S.A. jest agencją marketingowo-technologiczną, notowaną na rynku NewConnect. Realizuje projekty na rzecz marek z branży motoryzacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej, nieruchomościowej i turystycznej. Do jej klientów należą m.in. grupa Renault-Nissan, Toyota Motor Europe, Apsys, Gjensidige, mBank, Atlas czy dr Irena Eris.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się