Maksymilian Michalczak nowym PR Managerem w agencji Abanana!
Z początkiem marca 2017 r. stanowisko PR Managera w krakowskiej agencji Abanana objął Maksymilian Michalczak. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja prac działu PR, w tym tworzenie kompleksowych koncepcji komunikacji marketingowej dla klientów agencji, utrzymywanie relacji z mediami oraz...
Maksymilian Michalczak do Abanany przeszedł z Ekstraklasy S.A., gdzie pracował na stanowisku managera ds. komunikacji. Wcześniej, przez dziewięć lat, związany był z Wisłą Kraków S.A. – kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną klubu. Ukończył polonistykę na Akademii Pedagogicznej w Krakowie w zakresie edytorstwa i komunikacji medialnej.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.