W ramach nowych obowiązków Małgorzata Guryn będzie zarządzać zespołem client service, odpowiadając za procesy przetargowe oraz koordynując projekty dla obecnych klientów agencji, między innymi Reckitt Benckiser, Orange, czy CANAL+. Małgorzata Guryn nadal będzie raportować bezpośrednio do Doroty Mazur – CEO agencji Havas Creative.
Małgorzata Guryn związana jest z branżą reklamową od 2002 roku. W poprzedniej agencji – BBDO spędziła 14 lat, ostatnio na stanowisku Account Directora. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z wielu branż, od FMCG i OTC, po finanse, ubezpieczenia, telekomy oraz B2B, które realizowała dla takich klientów, jak: PepsiCo, Bayer, 3M, Prudential, Getin Bank, Mars, Browar Namysłów, czy Zott. Pracowała m. in. nad kampanią „Młodzi Bogowie” dla Prudential, która w 2018 roku otrzymała złote Effie w kategorii Long Term oraz nad kampanią „To, co ważne” dla marki Huawei – zdobywcy złotego Effie w kategorii React & Sustain w 2020.