Do jej zadań będą należały również: tworzenie strategii content marketingowych, kontrola przebiegu realizowanych kampanii, organizacja prac zespołu projektowego oraz współpraca z wydawcami i influencerami.
Małgorzata Herman jest związana z branżą marketingową od 2011 roku. Ponad 4 lata pracowała na stanowisku specjalisty ds. marketingu i reklamy w firmie TopSolution sprzedającej i wdrażającej zintegrowane systemy technologiczne. Do jej obowiązków należało opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, kreowanie wizerunku firmy, przygotowywanie akcji promocyjnych, wsparcie działu sprzedaży oraz planowanie działań z zakresu media relations. Wcześniej współpracowała również z Wydawnictwem Murator i firmą szkoleniową BPP.
Zobacz również
Uwielbia wyzwania – chętnie podejmuje się promocji nawet najbardziej wymagających marketingowo produktów. Pasjonatka psychologicznych aspektów reklamy. Prywatnie Małgorzata Herman jest fanką street artu, aktywnego wypoczynku i ciężkich brzmień. Z wykształcenia polonistka.