Jakimowicz przejęła część obowiązków Piotra Łuczaka, który we wrześniu złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu grupy LTTM, odpowiedzialnego za agencję TalentMedia. Jej zadaniem jest koordynacja pracy wszystkich działów agencji influencer marketingu i nadzór nad kluczowymi projektami. Aktualnie TalentMedia odpowiada między innymi za tworzenie największego kanału marki na polskim YouTubie – Studio Tymbark oraz kanału marki Hebe – Urodomaniaczki by Hebe.
– Z Gosią już wcześniej pracowaliśmy prawie ramię w ramię. Rozwijając się w ramach holdingu Mediacap SA, zarówno grupa S/F i grupa LTTM, czyli odpowiednio agencje Scholz & Friends i TalentMedia, działają w duchu synergii. Nasze ambicje i plany są sobie bliskie. Doceniam znaczące doświadczenie, które Gosia posiada w nadzorowaniu pracy zespołów i zarządzaniu kampaniami marketingowymi dla brandów z różnych sektorów. Cieszę się, że obecnie to właśnie w TalentMedia pełni kluczową rolę i tym samym wesprze nas w oferowaniu jeszcze lepszej jakości usług dotychczasowym i nowym klientom – komentuje Paweł Stano, CEO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).
Zobacz również
Przed dołączeniem do TalentMedia Małgorzata Jakimowicz przez 4 lata była odpowiedzialna za prowadzenie projektów nowo biznesowych oraz zarządzanie zespołem w ramach obsługi kampanii marketingowych w agencjach Scholz & Friends i The Digitals (Grupa S/F). Jako Account Supervisor koordynowała projekty dla klientów takich jak Polkomtel, Maspex, PKN Orlen, Kompania Piwowarska czy Wirtualna Polska. Wcześniej związana była również z 180heartbeats + Jung v. Matt, Saatchi & Saatchi IS oraz Change Integrated.