TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małgorzata Krych i Maciej Orłowski dołączają do ONE House

Do działu kreacji ONE House dołączyły dwie nowe osoby. Maciej Orłowski objął stanowisko creative directora i jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji komunikacji dla kluczowych klientów agencji oraz rozwój i zarządzanie jej działem kreacji. Małgorzata Krych pełni funkcję graphic designera.
O autorze
1 min czytania 2021-09-29

Maciej Orłowski w branży kreatywnej działa od 16 lat. Doświadczenie zdobywał, realizując projekty dla polskich i międzynarodowych klientów, m.in. takich agencji jak Grey Warsaw, Testardo Red Cell, Fat Baby i Ambasada Brand Communication. Na stanowiskach art directora, creative group heada i creative directora pracował przy tworzeniu zintegrowanych kampanii 360 i rebrandingowych dla Orange POP, mBank, Fortis Bank, PKO, Lotto, Multi Multi, Orlen, Rossmann, Suzuki, Łowicz, WP, Multimedia Polska i wielu innych. Jest współtwórcą marek i produktów digitalowych. Jego działania zostały niejednokrotnie docenione nagrodami i nominacjami Effie. Juror KTR 2015 w kategorii design. Studiował Architekturę na Politechnice Szczecińskiej, absolwent Projektowania Graficznego na WSSU w Szczecinie (Akademia Sztuki) oraz studiów podyplomowych UX Design na Warszawskiej SWPS.  

Małgorzata Krych jest związana z branżą kreatywną od 8 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla kluczowych klientów agencji Grey Warsaw, Deloitte Digital i studio Reequest. Realizowała projekty dla takich marek jak m.in.: mBank, Pepsi, 7 Up, Pizza Hut, Black Red White, Lay’s, Estee Lauder, Clinique i Volvo. Twórczyni konceptu oraz kompleksowego brandingu i oprawy wizualnej festiwalu Wake Up 2021. Absolwentka Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.