TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group

Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group
Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca pozycję wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, od 1 czerwca 2024 r. obejmie nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych, w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska.
O autorze
1 min czytania 2024-04-12

W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group współpracując z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.

– Niezmiernie cieszę się z nadchodzących wyzwań i możliwości, jakie stwarza moje nowe stanowisko. To kolejny krok w karierze i jestem szczególnie zafascynowana ogromnymi możliwościami ekspansji i dalszego rozwoju naszych marek na rynkach, w szczególności poza Europą – komentuje Małgorzata Lubelska.

Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w marcu ubiegłego roku. Na tym stanowisku z sukcesem realizuje cele strategiczne firmy, w szczególności rozwój portfolio marek premium oraz segmentu piw bezalkoholowych, transformację cyfrową oraz zwiększenie efektywności wydatków marketingowych udowadniając, że jest bardzo skuteczną, doświadczoną i pełną pasji ekspertką w dziedzinie marketingu. Małgorzata odgrywa także ważną rolę w kształtowaniu standardów branży: pełni funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w Meta.

Małgorzata rozpoczęła swoją karierę w PepsiCo w 1995 r., a następnie przez 11 lat pracowała w firmie Heineken, pełniąc różne globalne i lokalne funkcje marketingowe. Dwukrotnie wyróżniona tytułem Dyrektora Marketingu Roku; jest wielokrotną laureatką nagród branżowych; a także jurorką w konkursie EFFIE w Polsce, Europie oraz globalnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj