Małgorzata ma na swoim koncie wiele nagród branżowych i blisko 18.letnie doświadczenia zawodowe zdobyte podczas pracy przy kampaniach reklamowych 360, identyfikacjach wizualnych, budowaniu tożsamości marek i ecommerce. Pracowała i pracuje dla wielu marek międzynarodowych firm takich jak Bayer, Pepsico, Mercedes, Mars, Shell, Decathlon, SCJ, Vogue.
Jako head of ecommerce design odpowiada za jakość prac projektowych tworzonych przez zespół designerów w Molecular BBDO.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W sumiennej i precyzyjnej procesowej pracy wykorzystuje swoje wykształcenie – jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła kierunek Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie a także studia podyplomowe z marketingu internetowego. Uwielbia podróże, narty, książki i czas spędzony z przyjaciółmi. Prywatnie miłośniczka psów, w szczególności swojej suni – wyżlicy weimarskiej.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]