TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małgorzata Miaskiewicz awansuje w grupie BBDO

Małgorzata Miaskiewicz, senior art director w BBDO awansowała na stanowisko head of ecommerce design w Molecular BBDO, globalnym hubie ecommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
O autorze
0 min czytania 2021-05-18

Małgorzata ma na swoim koncie wiele nagród branżowych i blisko 18.letnie doświadczenia zawodowe zdobyte podczas pracy przy kampaniach reklamowych 360, identyfikacjach wizualnych, budowaniu tożsamości marek i ecommerce. Pracowała i pracuje dla wielu marek międzynarodowych firm takich jak Bayer, Pepsico, Mercedes, Mars, Shell, Decathlon, SCJ, Vogue.

Jako head of ecommerce design odpowiada za jakość prac projektowych tworzonych przez zespół designerów w Molecular BBDO.

W sumiennej i precyzyjnej procesowej pracy wykorzystuje swoje wykształcenie – jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła kierunek Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie a także studia podyplomowe z marketingu internetowego. Uwielbia podróże, narty, książki i czas spędzony z przyjaciółmi. Prywatnie miłośniczka psów, w szczególności swojej suni – wyżlicy weimarskiej.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj