Wizerunek Małgorzaty Rozenek zostanie wykorzystany do promocji już w najbliższych tygodniach, w czasie szeroko zakrojonej kampanii reklamowej.
Wybór Małgorzaty Rozenek nie był przypadkowy. Lakma Strefa od dłuższego czasu systematycznie unowocześnia wizerunek marki Sidolux oraz buduje rozpoznawalność nowych środków piorących marki Perlux. Jak podkreśla producent, wsparcie pani Małgorzaty w kontynuowaniu tych działań będzie nieocenione. – Szukając ambasadora dla naszych flagowych marek rozglądaliśmy się za postacią nietuzinkową, rozpoznawalną i bezpośrednio kojarzoną z domowymi porządkami. Zależało nam jednocześnie, by do porządków podchodziła ona kreatywnie i sprytnie, czyli dokładnie tak samo, jak z kwestią sprzątania radzą sobie nasze produkty. Naszym zdaniem w koncepcję obu marek idealnie wpisuje się tylko jedna osoba – pani Małgorzata Rozenek – mówi Agnieszka Barańska, brand manager z firmy Lakma Strefa.
Zobacz również
W pierwszej kolejności firma chce zbudować rozpoznawalność nowej marki Perlux. W jej skład wchodzą nowoczesne, rewolucyjne perły piorące, które jako jedyne na rynku łączą w sobie moc proszku i żelu. – Zdajemy sobie sprawę, jak trudno jest dotrzeć do konsumenta z zupełnie nowym i tak innowacyjnym produktem. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojej wysokiej rozpoznawalności, osoba pani Małgorzaty, pomoże nam w realizacji tego zadania – podkreśla Agnieszka Barańska. Co więcej, wizerunek Małgorzaty Rozenek doskonale pasuje do cech, które posiada marka Perlux. – Nasz produkt stworzony jest dla nowoczesnych kobiet, o świetnym guście, ceniących sobie wygodne, kompleksowe i skuteczne rozwiązania. Dokładnie z takimi samymi wartościami jest powszechnie kojarzona nasza nowa ambasador marki – zwraca uwagę Barańska.
Drugim celem współpracy z Małgorzatą Rozenek jest umocnienie pozycji marki Sidolux w poszczególnych segmentach na rynku chemii. Chodzi tu w szczególności o kategorię produktów do podłóg oraz do szyb. Choć w tych grupach produktowych Sidolux już teraz ma bardzo wysokie udziały, to firma chce jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję. – Małgorzata Rozenek jest dla wielu Polaków ekspertem i autorytetem w kwestii utrzymania domu w idealnym porządku. Podobnie postrzegane są przez konsumentów produkty Sidolux, dlatego wybór ambasadora dla tej marki był dla nas czymś oczywistym – mówi Barańska.
Umowa przewiduje wielomiesięczną współpracę. Lakma Strefa nie traci jednak czasu i już na wiosnę przeprowadzi szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Wyemitowane zostaną spoty telewizyjne i radiowe, odbędzie się akcja reklamowa w outdoorze oraz w prasie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nie zabraknie działań reklamowych i promocyjnych w Internecie. Reklamy Perlux i Sidolux z udziałem nowego ambasadora marki pojawią się w głównych serwisach internetowych. Wizerunek pani Małgorzaty zostanie również wykorzystany w kanałach Social Media należących do Lakma. Poza tym planowanych jest szereg akcji i eventów konsumenckich oraz działań ukierunkowanych na detalistów i hurtowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing