– ClickAd to dziś pięć uzupełniających się linii biznesowych, które w sposób kompleksowy pozwalają realizować strategię marketingu 360 online – mówi Maciej Teliszewski, prezes ClickAd. – Powołanie Małgorzaty Skorwider na stanowisko dyrektora operacyjnego przyczyni się do dalszego wzmocnienia pozycji ClickAd na rynku. Liczę szczególnie na jej wysokie kompetencje w zakresie zarządzania agencją interaktywną a także umiejętność holistycznego spojrzenia na rynek i wysokie zdolności przedsiębiorcze.
Małgorzata Skorwider od 11 lat tworzy rynek polskiej branży internetowej. Wcześniej pełniła funkcję dyrektora zarządzającego Ogilvy Interactive i była związana z Agencją Interaktywną OS3 Multimedia.
Zobacz również
– Planuję wykorzystać olbrzymi potencjał synergii, który mają wszystkie linie biznesowe ClickAd – mówi Małgorzata Skorwider. – Dotychczasowa strategia spółki przyniosła jej dynamiczny rozwój i wiodącą pozycję na rynku firm specjalizujących się w dostarczaniu usług marketingu internetowego. Moim zadaniem we współpracy z Zarządem i dyrektorem rozwoju, jest zwiększenie udziałów we wszystkich segmentach rynku, w których jesteśmy obecni. W najbliższym czasie na pewno będzie można zaobserwować wiele naszych działań, które pozwolą nam jeszcze skuteczniej wyznaczać trendy w naszej branży.
W 2011 roku była jurorką Effie Awards. Ma w swoim portfolio wykłady prowadzone na kilku warszawskich uczelniach (Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Promocji) oraz liczne szkolenia. Jest także niezależnym ekspertem Instytutu Copernicus i ambasadorką Projekt21, wspieranego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Polskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach