W kwietniu 2018 roku Agata S.A. rozpoczęła kampanię reklamową „Dla każdego coś”, która w lekki i jednocześnie zabawny sposób przedstawia często nietypowe potrzeby swoich Klientów. Marka podkreśla w ten sposób, że asortyment salonów Agata jest tak szeroki, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. W najnowszej serii spotów pokazany jest dylemat, z którym ma do czynienia wielu z nas. Chodzi o wybór odpowiedniego mebla w chwili, gdy podobają nam się przynajmniej dwa.
W nowym spocie klient o prawdziwie atletycznej sylwetce „boksuje się z myślami” nie wiedząc, który narożnik ma wybrać. Jego rozterki próbuje rozwiązać Małgorzata Socha, która subtelnie komplementując aparycję „boksera”, podpowiada mu możliwe rozwiązanie.
Zobacz również
– Prędzej czy później każdy z nas staje przed dylematem zakupu potrzebnego mebla. Podjęcie decyzji, który wybrać, może być dla nas nie lada wyzwaniem. W salonach Agata na co dzień pomocą naszym Klientom służą doradcy. Najnowszy spot telewizyjny, podobnie jak poprzednie, jest zrealizowany w sposób przejaskrawiony i z przymrużeniem oka, ale jest dobrą przenośnią dla sytuacji dokonywania wyboru. Kampania „Dla każdego coś” świetnie pokazuje, że różni Klienci mają różne preferencje co do stylu wnętrz w swoich domach. Każdy z nich znajdzie w naszych salonach odpowiednie dla siebie meble i dodatki – przyznają przedstawiciele marki Agata.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szuflada na dynksy, przydasie, wichajstry – ambasadorka marki, Małgorzata Socha tym razem doradza przy wyborze komody i szuflady na drobne i niezbędne przedmioty, które znajdują się w każdym domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Co zrobić, gdy spada cukier? Jak przygotowywać produkty bez glutenu i laktozy? Czy mężczyźni dzięki ewolucji widzą tylko niezbędne im kolory? Polecamy porcję abstrakcyjnego humoru w potach zrealizowanych przez agencję PZL dla Żabka Polska.
PS3
Co to jest sprill? Jak wygląda podryw w wersji eko? Kim są Lodarianie? Tego można dowiedzieć się z wcześniejszych reklam Żabki, stworzonych przez agencję PZL.