Agata S.A. kontynuuje rozpoczętą w kwietniu 2018 roku kampanię reklamową „Dla każdego coś”, ukazując w lekki i zabawny sposób potrzeby swoich klientów oraz gotowe propozycje rozwiązań. W najnowszej serii spotów marka zwraca uwagę na to, że każdy w swoim domu ma mnóstwo drobnych, małych rzeczy, które niekoniecznie mają swoje stałe miejsce. Klientka poszukuje odpowiedniej szuflady, w której mogłaby je pomieścić, a Małgorzata Socha doskonale rozumiejąc potrzeby – doradza zakup właściwego mebla. Zabawna i z przymrużeniem oka rozmowa bohaterek spotu to kwintesencja potrzeb, szczególnie kobiet, na trzymanie w domu wszystkich drobnych „dynksów, przydasiów, wichajstrów, szpargałów, klamotów”.
– Każdy spot to zupełnie inna historia, poprzez którą chcemy dotrzeć do zróżnicowanych odbiorców i zachęcić ich do odwiedzenia naszych salonów. Ukazując problemy, które pojawiają się przy aranżacji wnętrz i nasze gotowe rozwiązania, chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby naszych klientów i oferujemy taki asortyment, który spełni ich oczekiwania – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Zobacz również
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Nowej serii spotów towarzyszyć będzie promocja: 30 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 30% na wszystko. Oferta obowiązuje od 20 września do 8 października 2018 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach