Siemens FreshLook to kontynuacja rozpoczętej w 2011 roku modowej inicjatywy marki Siemens AGD. Projekt kierowany jest do wszystkich pasjonatów mody, stylizacji oraz osób lubiących być na czasie z najnowszymi trendami. Idea kampanii bazuje na znanych już miłośnikom mody zasadach: konkursie na najlepsze stylizacje oraz współtworzeniu wraz z internautami modowego e-magazynu. Zwieńczeniem akcji są finałowe zakupy z Karoliną Malinowską, której towarzyszyć będzie Maciej Zień.
Jak podkreśla Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA, założeniem akcji jest budowanie świadomości kategorii produktu. – Zależało nam na stworzeniu przyjemnej i nowatorskiej, a przy tym modnej przestrzeni dla nowoczesnych konsumentek. W ramach kampanii każda z nich będzie mogła nie tylko podziwiać modowe kreacje i czytać inspirujące materiały, ale również kreować treści i publikować swoje stylizacje – wyjaśnia.
Zobacz również
E-magazyn „Siemens FreshLook” będzie można pobrać co dwa tygodnie przez cały okres trwania kampanii. Znajdą się w nim m.in. zdjęcia najlepszych stylizacji, wywiady, komentarze czytelników, opinie Karoliny Malinowskiej, teksty Macieja Zienia.
Akcję wspierają polscy blogerzy modowi, którzy również będą publikowali na łamach e-magazynu Siemens FreshLook.
Ubiegłoroczna edycja Siemens FreshLook spotkała się z entuzjastyczną reakcją internautów. Przez 14 tygodni do konkursu dodano ponad 2 200 zdjęć w siedmiu edycjach tematycznych. Strona akcji na Facebooku zebrała społeczność liczącą 12 000 fanów, a sam serwis Siemens FreshLook odwiedziło 90 000 osób. Same magazyny ściągnięte zostały 500 000 razy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja INSIGNIA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing