Malinowska i Zień w nowej odsłonie kampanii Siemens FreshLook

Rozpoczęła się trzecia już edycja projektu modowego Siemens FreshLook, którego twarzą jest modelka i stylistka Karolina Malinowska. Podobnie jak w roku ubiegłym wspierać ją będzie projektant gwiazd - Maciej Zień.
O autorze
1 min czytania 2013-04-03

Siemens FreshLook to kontynuacja rozpoczętej w 2011 roku modowej inicjatywy marki Siemens AGD. Projekt kierowany jest do wszystkich pasjonatów mody, stylizacji oraz osób lubiących być na czasie z najnowszymi trendami. Idea kampanii bazuje na znanych już miłośnikom mody zasadach: konkursie na najlepsze stylizacje oraz współtworzeniu wraz z internautami modowego e-magazynu. Zwieńczeniem akcji są finałowe zakupy z Karoliną Malinowską, której towarzyszyć będzie Maciej Zień.

 Jak podkreśla Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA, założeniem akcji jest budowanie świadomości kategorii produktu. – Zależało nam na stworzeniu przyjemnej i nowatorskiej, a przy tym modnej przestrzeni dla nowoczesnych konsumentek. W  ramach kampanii każda z nich będzie mogła nie tylko podziwiać modowe kreacje i czytać inspirujące materiały, ale również kreować treści i publikować swoje stylizacje­ – wyjaśnia.

 E-magazyn „Siemens FreshLook” będzie można pobrać  co dwa tygodnie przez cały okres trwania kampanii. Znajdą się w nim m.in. zdjęcia najlepszych stylizacji, wywiady, komentarze czytelników, opinie Karoliny Malinowskiej, teksty Macieja Zienia.

 Akcję wspierają polscy blogerzy modowi, którzy również będą publikowali na łamach e-magazynu Siemens FreshLook.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Ubiegłoroczna edycja Siemens FreshLook spotkała się z entuzjastyczną reakcją internautów. Przez 14 tygodni do konkursu dodano ponad 2 200 zdjęć w siedmiu edycjach tematycznych. Strona akcji na Facebooku zebrała społeczność liczącą 12 000 fanów, a sam serwis Siemens FreshLook odwiedziło 90 000 osób. Same magazyny ściągnięte zostały 500 000 razy.

 Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja INSIGNIA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się