Malma rozpoczyna współpracę z agencją Abanana

Producent makaronów Malma od początku lipca współpracuje z agencją Abanana Advertising z grupy Eura7 w zakresie działań dotyczących komunikacji w social media oraz tworzenia koncepcji kreatywnych.
O autorze
1 min czytania 2015-07-15

Współpraca Malmy z agencją Abanana obejmuje prowadzenie komunikacji społecznościowej z wykorzystaniem nowoczesnych konceptów i narzędzi w serwisach Facebook, Instagram oraz Youtube. Prowadzone działania będą dotyczyły również strony internetowej marki, gdzie już teraz powstaje nowy, atrakcyjny dział „Śladami włoskich smaków” oraz prezentowane są wywiady z Włochami. Przybliżą one doskonale regiony Italii, jej smaki i styl życia Włochów. W serwisie prezentowane będą też oryginalne przepisy na włoskie potrawy z wykorzystaniem makaronów Malma, opatrzone profesjonalnymi fotografiami.

Malma – to druga, zaraz po Lubelli, najbardziej rozpoznawalna marka makaronowa na rynku polskim. Topowe kształty makaronów przeznaczone są do pysznej, znanej na całym świecie włoskiej kuchni, której fenomen i sukces tkwi w doborze najlepszych składników. Dlatego makarony Malma dzięki swojej najwyższej jakości bez wątpienia spełnią wymagania każdego miłośnika makaronów. Do ich produkcji wykorzystywana jest specjalna odmiana pszenicy twardej – Amber Durum, pochodząca z Ameryki Północnej. Oprócz wszystkich właściwości charakterystycznych dla pszenicy twardej, Amber Durum cechuje się wysoką szklistością ziaren oraz unikalną, bursztynową barwą. Te cechy wpływają na najwyższą jakość dań makaronowych. Malma – marka jedyna w swoim rodzaju – najwyższa jakość w połączeniu z pasją i zaangażowaniem. Stworzona po to, by móc rozsmakować się i zakochać w pysznej, włoskiej kuchni. Per l’amore della pasta!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj