Alejka sklepowa, półka z makaronami, dzień jak co dzień. Klienci robią zakupy. Jeden z nich sięga po paczkę makaronu Malma. Jest to impuls „uruchamiający” szereg wydarzeń w alejce. Rozbrzmiewa włoska melodia. Pojawia się grajek. Wzdłuż półek opadają rolety, które w ułamku sekundy przenoszą wszystkich w unikalną scenerię włoskich uliczek i urokliwych kamienic. Kelner przynosi stolik i krzesło dla klienta. Pojawia się stragan z owocami prowadzony przez handlarza. Na skuterze przyjeżdża para. Alejką przebiegają dzieciaki kopiące piłkę. Wszystkie te elementy budują niepowtarzalny klimat i dynamikę. Nie sposób przejść obojętnie obok włoskiego świata Malmy.
Kampania jest obecna w serwisach YouTube oraz VOD.
Zobacz również
Data rozpoczęcia kampanii: 01.09.2014 r.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Grupa 3
Dom Mediowy: Mindshare
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce