Konkurs „Moje Przedszkole” został ogłoszony 1 czerwca w Dzień Dziecka na stronie i profilu sklepu.
Zobacz również
źródło: Maludas.pl
Celem konkursu było przede wszystkim zachęcenie do wspólnej zabawy i podjęcie kreatywnego wyzwania po tygodniach spędzonych w domu oraz odświeżenie relacji wśród dzieci, które po przerwie wróciły do placówek. W konkursie można było wziąć udział w kategorii indywidualnej i dla przedszkoli. Nagrodami były bony na zakupy w sklepie Maludas.pl.
Kampania realizowana przez Agencję NPROFIT obejmowała działania z zakresu public relations.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorzy otrzymali setki zgłoszeń. Informacje o konkursie zostały zamieszczone na ponad tysiącu stron, co można jednoznacznie ocenić jako sukces. Prace oceniane były przez Katarzynę Cerazy, ilustratorkę kochanej przez dzieci serii o Panu Pierdziołce, co z pewnością zachęciło do chwycenia za kredki i farby.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzieci nie tylko znają na pamięć wiersze i rymowanki zamieszczone w serii, ale uwielbiają również ilustracje, które chętnie próbują malować samodzielnie.
Z uwagi na zainteresowanie organizator planuje już kolejną inicjatywę, która zachęci dzieci do poznawania otoczenia, przemierzania najbliższej okolicy, czyli również do aktywności fizycznej i wykorzystania umiejętności, który rozwijają w trakcie zabaw logicznych i strategicznych.
Zabawki oprócz oczywistej funkcji powinny służyć roli edukacyjnej, aby łączyć przyjemne i pożyteczne. Takim przesłaniem kieruje się sklep Maludas.pl. Produkty dostępne tutaj w efekcie mają wywołać uśmiech i radość w połączeniu z rozwojem intelektualnym, społecznym i fizycznym, które zapewnią najmłodszym najlepszy rozwój.