Malwina Pawłowska jest strategiem komunikacji marketingowej z ponad 17-letnim doświadczeniem zdobytym w różnych firmach międzynarodowych. Przed dołączeniem do zespołu GTC sprawowała funkcję szefa Działu Marketingu i Komunikacji w Skanska Property Poland, odpowiadając za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe oraz pozycjonowanie marki korporacyjnej w Polsce. Była również członkiem rozszerzonego zarządu firmy.
Malwina pracowała również w zespole ds. komunikacji i PR w Ghelamco, gdzie przez dwa lata kierowała działem marketingu i PR. Do jej obowiązków należało tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR firmy, a także komunikacja korporacyjna kluczowych projektów inwestycyjnych, takich jak Warsaw Spire, Plac Europejski, Plac Grzybowski czy Wołowska 24. Malwina Pawłowska zdobyła bogate doświadczenie zawodowe pracując w Virako, Ciszewski Financial Communications i Neiniver. Jest również członkiem Urban Land Institute, najstarszej i największej sieci interdyscyplinarnych ekspertów w dziedzinie nieruchomości na świecie.
Zobacz również
– W obecnych czasach marketing powinien silnie wspierać zrównoważony rozwój i innowacje w kreowaniu produktu i kształtowaniu biznesu. Zamierzam rozwijać możliwości stojące przed GTC, wykorzystując przewagi rynkowe i podkreślając ekologiczną strategię korporacyjną firmy. Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie przyczynią się do wzmocnienia pozycji Spółki na polskim rynku – powiedziała Malwina Pawłowska, head of marketing & communication.
Malwina jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Wydziału Filologii Romańskiej na Uniwersytecie Łódzkim, a także kierunku Biznes i Zarządzanie w ESTICE – International Management.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce