Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Malwina Wróblewska na czele Business Development w LiquidThread

Od sierpnia Malwina Wróblewska stanie na czele działu Business Development agencji LiquidThread, który zajmuje się rozwijaniem produktów mediowo-contentowych.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

W dziale Client Service LiquidThread Malwina pracuje od 2012 roku. Jako Project Manager prowadziła największe kampanie 360 agencji, między innymi dla klientów: T-Mobile, Coca-Cola, Deichmann, Frisco.pl, McCormick, TVN, Statoil, czy Komfort. Wcześniej w K2 zajmowała się obsługą marki Coca-Cola. Karierę w reklamie zaczynała w agencjach Harder&Harder i Fabryka Pomysłów. Malwina ma 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej.

Dział Business Development w LiquidThread jest inkubatorem rozwiązań mediowo-contentowych agencji. Malwina będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie produktów oraz rozwijanie nowych metod niestandardowego wykorzystania mediów i efektywnego łączenia ich z kreacją i technologią.

Produkty LiquidThread są zorientowane na efekt biznesowy. To szybko wdrażalne narzędzia kreatywno-contentowe z zagwarantowaną dystrybucją mediową. Powstają w oparciu o zrozumienie potrzeb konsumentów, zaawansowaną analitykę oraz najnowsze technologie. Mają wykorzystać w pełni potencjał raz stworzonego contentu i zapewnić odpowiednią formę efektywnego dotarcia do wybranych segmentów audytorium. Ponadto, połączenie kreacji, mediów i technologii w jednych rękach usprawnia i skraca proces przygotowania kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj