Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Mały słownik pojęć Usability – Usability LAB w Światowym Dniu Użyteczności

Z okazji Światowego Dnia Użyteczności (World Usability Day) zespół Usability LAB przygotował „Mały słownik pojęć Usability”.
O autorze
0 min czytania 2013-11-15

Cel publikacji to ułatwienie zrozumienia zagadnień związanych z użytecznością, dostępnością czy projektowaniem skoncentrowanym na użytkownika.

Słownik dostępny jest pod linkiem: www.usability-lab.pl/slownik

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj