Bohaterami nowej kampanii IKEA są ojciec z synem oraz… miś polarny. Zwierzę towarzyszy im w codziennych czynnościach i pilnuje, by swoje niektóre nawyki zmienili na bardziej przyjazne środowisku.
Tyczy się to w sytuacji, w której ojciec wybiera się do pracy samochodem – wówczas niedźwiedź polarny pokazuje mu „zdrowszą” alternatywę, czyli rower. Z kolei w momencie, gdy syn myje zęby i nie pamięta o zakręceniu kranu, miś mu o tym życzliwie przypomina.
Zobacz również
Pod koniec spotu pojawia się zaś hasło „Tak postąpiłaby natura, gdyby była na Twoim miejscu”.
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To kolejna akcja sieci IKEA z myślą o naszym środowisku – tym razem marka stworzyła serię instrukcji do demontażu swoich mebli, aby przedłużyć ich żywotność.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W swojej ubiegłorocznej kampanii świątecznej IKEA zwracała uwagę na problem marnowania jedzenia, zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Jednocześnie, za pomocą humorystycznego spotu, sieć zachęcała do podejmowania bardziej świadomych wyborów podczas Świąt.