Mama Bear: W nowej kampanii IKEA niedźwiedź polarny przypomina o proekologicznych nawykach

Mama Bear: W nowej kampanii IKEA niedźwiedź polarny przypomina o proekologicznych nawykach
IKEA wystartowała ze swoją nową kampanią pod hasłem „Mama Bear”, której bohaterem jest niedźwiedź polarny. Zwierzę przypomina o eko nawykach pewnej rodzinie, która nie do końca żyje ekologicznie.
O autorze
1 min czytania 2021-05-07

Bohaterami nowej kampanii IKEA są ojciec z synem oraz… miś polarny. Zwierzę towarzyszy im w codziennych czynnościach i pilnuje, by swoje niektóre nawyki zmienili na bardziej przyjazne środowisku.

Tyczy się to w sytuacji, w której ojciec wybiera się do pracy samochodem – wówczas niedźwiedź polarny pokazuje mu „zdrowszą” alternatywę, czyli rower. Z kolei w momencie, gdy syn myje zęby i nie pamięta o zakręceniu kranu, miś mu o tym życzliwie przypomina. 

Pod koniec spotu pojawia się zaś hasło „Tak postąpiłaby natura, gdyby była na Twoim miejscu”.  

Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To kolejna akcja sieci IKEA z myślą o naszym środowisku – tym razem marka stworzyła serię instrukcji do demontażu swoich mebli, aby przedłużyć ich żywotność

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W swojej ubiegłorocznej kampanii świątecznej IKEA zwracała uwagę na problem marnowania jedzenia, zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Jednocześnie, za pomocą humorystycznego spotu, sieć zachęcała do podejmowania bardziej świadomych wyborów podczas Świąt.