Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Mamo, tato wolę wodę!” −12. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój

Zdrojek z gronem przyjaciół zaprasza do 12. edycji programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” realizowanej przez Żywiec Zdrój.
O autorze
1 min czytania 2021-09-27

Program edukacyjny „Mamo, tato wolę wodę” ma na celu kształtowanie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, podkreślenie roli wody w codziennej diecie oraz zwrócenie uwagi na zagadnienia związane z ochroną środowiska.

12. edycja programu została dostosowana do warunków, w jakich funkcjonują obecnie przedszkola. Wszystkie materiały edukacyjne dostępne są dla nauczycieli w formie online na stronie programu: wolewode.pl.

W nowej odsłonie programu przedszkolaki ponownie spotkają Zdrojka – dobrze znanego najmłodszym z poprzednich edycji oraz jego przyjaciół Wiewiórkę Basię, Misia Lesia, Myszkę Fiki, Jelonka Janka, Wydrę Wandę i Wilka Olka, którzy przybliżą im zagadnienia dotyczące picia wody, dbania o przyrodę oraz recyklingu. 

W ramach programu zarejestrowane placówki otrzymają dedykowane scenariusze zajęć. Dla przedszkolaków i ich wychowawców przygotowano także atrakcyjne konkursy, ankiety oraz materiały dydaktyczne angażujące do wspólnej nauki poprzez zabawę. Dodatkowo również rodzice mogą włączyć się do programu i pobrać materiały, które zrealizują wspólnie z dziećmi w domu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Program będzie komunikowany w mediach branżowych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, mediach własnych Żywiec Zdrój oraz kampanii mailingowej.

Za realizację 12.edycji programu ponownie odpowiada NAV agency. Tegoroczna edycja będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły odświeżonej przez agencję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się