Program edukacyjny „Mamo, tato wolę wodę” ma na celu kształtowanie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, podkreślenie roli wody w codziennej diecie oraz zwrócenie uwagi na zagadnienia związane z ochroną środowiska.
12. edycja programu została dostosowana do warunków, w jakich funkcjonują obecnie przedszkola. Wszystkie materiały edukacyjne dostępne są dla nauczycieli w formie online na stronie programu: wolewode.pl.
Zobacz również
W nowej odsłonie programu przedszkolaki ponownie spotkają Zdrojka – dobrze znanego najmłodszym z poprzednich edycji oraz jego przyjaciół Wiewiórkę Basię, Misia Lesia, Myszkę Fiki, Jelonka Janka, Wydrę Wandę i Wilka Olka, którzy przybliżą im zagadnienia dotyczące picia wody, dbania o przyrodę oraz recyklingu.
W ramach programu zarejestrowane placówki otrzymają dedykowane scenariusze zajęć. Dla przedszkolaków i ich wychowawców przygotowano także atrakcyjne konkursy, ankiety oraz materiały dydaktyczne angażujące do wspólnej nauki poprzez zabawę. Dodatkowo również rodzice mogą włączyć się do programu i pobrać materiały, które zrealizują wspólnie z dziećmi w domu.
Program będzie komunikowany w mediach branżowych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, mediach własnych Żywiec Zdrój oraz kampanii mailingowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację 12.edycji programu ponownie odpowiada NAV agency. Tegoroczna edycja będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły odświeżonej przez agencję.
Słuchaj podcastu NowyMarketing