To pierwsza kampania realizowana przez agencje należące do Publicis Groupe na rzecz zooplus.pl i jednocześnie pierwsze działania o tak szerokim zasięgu podjęte przez markę.
W najnowszej kampanii zooplus.pl oddaje głos zwierzętom i to one stają się ambasadorami marki. Zwierzaki w kampanijnych kreacjach opowiadają o problemach w schroniskach i zachęcają do pomagania.
Zobacz również
Pomoc jest banalnie prosta – wystarczy zrobić zakupy na zooplus.pl. W październiku część dochodu z produktów wybranych marek, zooplus.pl przeznaczy na zakup specjalistycznego pojazdu do transportu zwierząt dla krakowskiego schroniska. Szczegóły na temat akcji i informacje o markach, które obejmuje akcja są dostępne na stronie https://www.zooplus.pl/info/about/mamy-cos-do-przekazania
Kreacje kampanii powstały we współpracy z Martą Zabłocką, znaną rysowniczką aktywnie zaangażowaną w tematykę pomagania zwierzętom.
– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pomóc zwierzętom w potrzebie. Jesteśmy największym internetowym sklepem zoologicznym w Europie i ciągle rośniemy. Wartość sprzedaży netto zooplus w pierwszej połowie tego roku wyniosła 862 miliony euro, z czego prawie 80 milionów euro w Polsce. Oferujemy ponad 8000 produktów dla zwierząt domowych, jednak naszą misją jest także dbanie o dobrobyt tych, które miały mniej szczęścia w życiu. Od wielu lat prowadzimy szerokie działania charytatywne, w ramach których przekazaliśmy już kilkudziesięciu organizacjom prozwierzęcym w naszym kraju setki tysięcy złotych. Akcja „Mamy coś do przekazania” jest tego naturalną kontynuacją – mówi Barbara Sadowska, dyrektor regionalny CEE w zooplus.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Działania prowadzone są w digitalu (social media, youtube), lokalnym radiu (30-sekundowe spoty), na nośnikach reklamy zewnętrznej w Krakowie (citilighty, backlighty, naklejki w wagonach, spot na Bagateli i na ekranach w autobusach). Kampania obejmuje też współpracę contentową z AszDziennikiem oraz działania z znanymi osobami, zaangażowanymi w pomaganie zwierzętom. Do akcji włączyli się: Marcin Dorociński, Olga Frycz, Marzena Rogalska, Janiną Daily, Monika Pławucka, Rezigiusz i Agata (a właściwie ich pies – Klucha), Zosia Zborowska (oddając głos Wieśce – PSINFLUENSERCE), Red Lipstick Monster i redaktorzy Vogule Poland. Socialmediowe konta influencerów zostają przejęte przez ich zwierzaki, które w myśl hasła kampanii mają coś do przekazania swoim followersom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za pomysł, koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada digitalowo-contentowa agencja – LiquidThread (Publicis Groupe). Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów zajął się Spark Foundry (Publicis Groupe). Działania wystartowały na początku października.