Nowa kampania PGE ma charakter wizerunkowo-produktowy i składają się na nią trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmie zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE, czyli energetyki, z zaakcentowaniem zmian, jakie przechodzi firma. Kampania będzie prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VOD. Działaniami wspierającymi będzie reklama w prasie i OOH oraz display w Internecie. Do promocji wykorzystane zostaną także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.
– Nasze działania to wyjście naprzeciw potrzebom klientów, którzy poszukują ekologicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań. Jako lider sektora energetycznego i największy wytwórca energii elektrycznej z OZE, sukcesywnie umacniamy swoją pozycję na tym rynku. PGE to dzisiaj kilkanaście farm wiatrowych na lądzie, ponad trzydzieści elektrowni wodnych, a także bardzo ambitny plan związany z inwestycjami w panele fotowoltaiczne i zaawansowany program budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim, które zasilą czystą i ekologiczną energią nawet kilka milionów gospodarstw domowych – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Zobacz również
Nasza zielona transformacja to także oferta dla klientów – stacje ładownia samochodów elektrycznych, e-carsharing, oferta instalacji fotowoltaicznych dla odbiorców indywidualnych, a także ciepło systemowe, czyli ograniczanie smogu poprzez przyłączenia budynków do sieci ciepłowniczej. To doskonały dowód na to, że – zgodnie z hasłem kampanii – mamy energię do zmian. Ponadto, to na nas, liderze sektora, ciąży największa odpowiedzialność za jego transformację i my tę niezwykle ambitną misję sukcesywnie realizujemy – dodaje Henryk Baranowski.
W spotach reklamowych zostaną zaprezentowane kreacje pracowników oraz klientów PGE, którzy w trakcie wykonywania zarówno swoich służbowych, jak i codziennych obowiązków, podśpiewują utwór „Zielono mi”. W ten sposób podkreślono utożsamianie się pracowników PGE z zielonym kierunkiem zmian, jaki obrała Grupa. Entuzjazm ten udziela się także klientom, którzy mogą korzystać z ekologicznych rozwiązań oferowanych przez PGE.
W kampanii szczególny nacisk został położony na transformację PGE w kierunku odnawialnych źródeł energii i proekologiczne działania podejmowane przez Grupę. Już dziś PGE jest liderem OZE w Polsce, a realizowane przez Grupę inwestycje będą tę pozycję umacniać. W spotach wizerunkowych zostaną zaprezentowane najważniejsze przedsięwzięcia PGE z zakresu zielonej energetyki, m.in. zasilane zieloną energią stacje ładowania samochodów elektrycznych, farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, jak również wizualizacja morskich farm wiatrowych, które dzięki PGE już za kilka lat staną na Morzu Bałtyckim. Natomiast w spocie produktowym zostaną przedstawione nowoczesne narzędzia obsługi klienta: e-faktura, eBOK oraz PGE e-Sklep. Dodatkowo, w trakcie trwania kampanii, PGE e-Sklep uruchomi specjalną promocję.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności PGE, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą produktową, jak również budowanie jej wizerunku jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najnowsza kampania wizerunkowa PGE wystartowała 18 listopada i potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Za jej kreację oraz produkcję odpowiada agencja The Digitals, a zaplanowaniem oraz zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Poland.