Kiedy nie ma możliwości skorzystania z miejsc rozrywki, a restauracje sprzedają jedzenie z dostawą i na wynos, centra handlowe znów stają się przede wszystkim miejscem robienia zakupów. Jednocześnie pandemia przyniosła również wiele zmian w zachowaniu klientów, którzy ze względów bezpieczeństwa spędzają w nich mniej czasu. Ich zakupy są bardziej przemyślane i celowe.
– Klienci oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która zapewni im maksymalną optymalizację zakupów. Dlatego komunikację marketingową kierujemy obecnie na działania prosprzedażowe, promujące ofertę naszych najemców. Informujemy, że Blue City jest miejscem bezpiecznym i nie ma żadnego powodu, by obawiać się przyjścia – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.
Zobacz również
– W kampanii informacyjnej pod hasłem „Mamy to!”, Blue City pokazuje klientom, co mogą załatwić i kupić w centrum. Natomiast graficzne wykorzystanie symbolu odhaczenia załatwionej sprawy nawiązuje do faktu, że w Blue City można zrobić różnorodne zakupy i załatwić sprawnie wiele spraw – wyjaśnia Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Kampania ruszyła 1 lutego i obejmuje media wewnętrzne Blue City, outdoor, digital, a także działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce