Managerki i kierowniczki regionalne Molton jako modelki w kampanii marki

Polska marka Molton zaprezentowała nową kampanię, w której managerki i kierowniczki z salonów Molton wystąpiły w nowej roli modelek, producentek sesji i makijażystek. Dziewczyny wzięły sprawy w swoje ręce z powodu aktualnych trudności w organizacji klasycznej sesji zdjęciowej.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Nie wszyscy czekają na zmiany, niektórzy biorą sprawy we własne ręce i realizują pomysły zrodzone przy wirtualnej biurowej kawie. Dziewczyny z Molton pokazały nowe talenty. Nie tylko wprowadziły sprzedaż w siedzibie marki na życzenie klientki i porady stylizacyjne przez telefon ale także same zorganizowały sesję.

Kierowniczki regionalne wcieliły się w rolę modelek, a po drugiej stronie obiektywu stanęła Marta marketing manager marki. Stylizacje dla każdej z Pań przygotowała Monika sales manager, a wszystko to dopełniła makijażem jedna z kierowniczek – Karolina. W sesji wziął też udział piękny adoptowany niedawno przez Karolinę pies Santos, który nie odstępuje swojej nowej właścicielki na krok.

Dzięki tej inicjatywie pracownice Molton zachęciły klientki marki do bliższego kontaktu. Pokazały, że ubrania przez nie sprzedawane są także przez nie noszone i czują się w nich dobrze oraz, że pasują one każdej kobiecie, nie tylko zawodowym modelkom. Panie są w różnym wieku i każda z nich znalazła w ofercie Moltonzestaw, w którym czuła się piękna i elegancka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj