– To element zaplanowanej polityki rozwoju kompetencji w obszarze media relations – komentuje Anna Knowska, managing director, Komunikacja+PR, agencji wchodzącej w skład Grupy Komunikacja+.
Nowi managerowie K+ pracowali ostatnio dla największych miejskich instytucji publicznych, gdzie zajmowali stanowiska kierownicze. Odpowiadali m.in. za realizację strategii marketingowych, komunikację medialną oraz promocję.
Zobacz również
Rafał Zagrobelny (na zdjęciu z lewej) w Komunikacji+ PR objął stanowisko team managera i kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów z sektorów transportowego, nieruchomości oraz retail. Zagrobelny przez ponad cztery lata pracował na rzecz centrum wiedzy o wodzie Hydropolis, jednej z największych atrakcji turystycznych i edukacyjnych na Dolnym Śląsku. Najpierw pełnił tam funkcję rzecznika prasowego i koordynował działania z obszaru PR i marketingu. Z początkiem 2017 roku objął stanowisko managera i przez trzy lata zarządzał całością działań centrum. W tym czasie Hydropolis stale się rozwijało i zdobyło kilka prestiżowych ogólnopolskich nagród.
Zagrobelny w Komunikacji Plus pracował już w latach 2013-2015. Wówczas doradzał m.in. takim klientom, jak KGHM, Amazon, Heinz czy spółkom z grupy Tauron. Współtworzył wydawnictwa wyróżniane w konkursie Szpalty Roku i projekty komunikacyjne nagradzane Złotymi Spinaczami. Wcześniej zdobywał doświadczenie PR-owe m.in. w branży sportowej i rozrywkowej, przez kilka lat pracował w zawodzie dziennikarza.
Aleksander Łoś, nowy PR manager Komunikacji+ PR, specjalizuje się w media relations i zarządzaniu komunikacją kryzysową. Powierzono mu obsługę klientów z sektorów energetycznego oraz nieruchomości. Przed dołączeniem do Komunikacji+ PR, Aleksander Łoś pracował w sektorze publicznym. W ostatnim czasie związany był z MPK Wrocław – największym miejskim przewoźnikiem na Dolnym Śląsku – gdzie kierował pracą Działu Marketingu i PR, a także pełnił funkcję rzecznika prasowego. W tym czasie MPK realizowało wiele skutecznie komunikowanych kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wcześniej, jako rzecznik prasowy, odpowiadał za komunikację zewnętrzną MPWiK Wrocław i Hydropolis. Współpracował również z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji. Zawodową karierę zaczynał jako dziennikarz, szlify zbierał m.in. we wrocławskiej redakcji TVN24.
Słuchaj podcastu NowyMarketing