Mania Kostrzewska nową dyrektor social media w The Digitals

W połowie lutego stanowisko dyrektor działu mediów społecznościowych agencji interaktywnej The Digitals objęła Mania Kostrzewska, związana z firmą od stycznia ubiegłego roku.
O autorze
1 min czytania 2014-03-13

Kostrzewska od 4 lat pracuje w branży social media. Obsługiwała m.in. Klientów takich jak: AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass‏. Zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe kierowała wcześniej w Przeagencji. Jak sama mówi, Facebooka nauczyła się sama, obserwując jego rozwój jeszcze na rynku amerykańskim, gdy w Polsce wiedza o możliwości wykorzystania narzędzi społecznościowych w kontekście promocji marek praktycznie nie istniała.

Głównym wyzwaniem dla Kostrzewskiej jest pozyskanie nowych oraz rozwój współpracy z obecnymi kluczowymi klientami Agencji, a dodatkowo zagospodarowywanie mało znanych w Polsce obszarów mediów społecznościowych, jak Social CRM. Wśród zadań postawionych przez Kostrzewską znajduje się również rozwój oraz wzmocnienie działu. W związku z tym, na początku roku, do zespołu social media The Digitals, dołączyło także dwóch doświadczonych Social Media Managerów – Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.

Michał Sławiński, pełniący do tej pory obowiązki dyrektora social media, pozostaje w relacji biznesowej z agencją, łącząc funkcję doradczą z zewnętrznymi projektami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj