Nowa edycja Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska jest już dostępna. Projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm, został wydany po raz jedenasty i poza tradycyjnym wydaniem PDF/drukowanym, teraz dostępny jest również jako serwis online. W 2023 r. do Mapy przystąpiło aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 log swoich marek.
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska od ponad 11 lat pozwala znaleźć odpowiedniego partnera na każdym etapie projektowania kampanii w środowisku cyfrowym. W tym roku, poza tradycyjnym wydaniem drukowanym i PDF, Mapa jest teraz również dostępna jako serwis online pod adresem mapa.iab.org.pl. Dzięki temu, korzystanie z niej jest jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców.
Zobacz również
Przygotowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej mapa zawiera ponad 400 wizytówek podmiotów z szeroko pojętej branży interaktywnej zgłoszonych przez 219 firm. Wizytówki zostały pogrupowane w 59 kategorii w 9 obszarach:
- Kreacja i realizacja
- Programmatic
- Narzędzia
- Powierzchnie Reklamowe
- Analizy
- E-commerce
- Usługi
- Edukacja
- Ambasadorzy digitalu
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym. Mapa aktualizowana jest w grudniu każdego roku i wydawana także w formacie PDF, a od 2023 także jako serwis internetowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]