Mapping twarzy w 3D to technologia, dzięki której użytkownik może do krótkiego spotu dodać własną podobiznę. Zastosowanie Flash 11 pozwala na stworzenie skomplikowanych modeli twarzy oraz ich efektowniejszą animację. Projekty są bardzo realistyczne, a same filmy – dynamiczne.
Przygotowana dla marki Tefal realizacja „FreemoveExperience” pozwala na osadzenie twarzy użytkownika w ciele skaczącej na bungie osoby. Nie ruszając się sprzed komputera, internauta może przekonać się, czy chciałby przeżyć ekstremalne emocje związane ze skokiem z dużej wysokości. Projekt oparty o custom tab, jeden z najnowszych formatów reklamowych oferowanych przez YouTube, dostępny jest pod adresem: http://www.youtube.com/user/FreemoveExperience.
Zobacz również
Dla brandu Le 16ème Ciel przygotowano facebookową aplikację „Generator wymówek”. Jej użytkownik ma możliwość stworzenia krótkiego filmu w którym przeprasza za niedotrzymanie obietnicy. Tłumacząc szefowi dlaczego po raz kolej spóźnia się do pracy może wybierać z pomiędzy 3 opcji: porwania przez kosmitów, odbierania porodu nieznajomej kobiety oraz ratowania staruszki z płonącego budynku. Dzięki wykorzystaniu mechanizmu 3D mappingu bohater filmu zyskuje twarz użytkownika. Aplikacja przeznaczona jest dla francuskojęzycznych odbiorców. Realizacja dostępna jest pod adresem: https://apps.facebook.com/excuse-generator/.
Współpraca pomiędzy K2 i agencją Buzzman trwa od 2011 roku i jest bezpośrednim wynikiem międzynarodowego sukcesu projektu MTVNHD „Experience the Music”, zrealizowanego przez K2 w 2011 roku dla kanału MTVnHD (obecnie MTV Live HD).
Buzzman należy do czołowych francuskich agencji skupionych na działaniach w social media. Zespół agencji zdobył wiele międzynarodowych nagród, w tym trzykrotnie brązową statuetkę Cannes Liones (w kategorii Cyber oraz Media). Firma ma w swoim portfolio realizacje dla takich klientów, jak: Durex, BIC, Tipp-ex, wyszukiwarkę bing, Radio Virgin czy Microsoft.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing