Jego najbardziej znane projekty to obsypane nagrodami KTR “Boiler Room & Ballantine’s – Stay True Poland” oraz “Rób to, w co wierzysz | Keep Walking” z raperem Sokołem. Filipek zrealizował również kampanie reklamowe dla takich marek jak Johnnie Walker, Samsung, Philips, Nestle, Orange, T-Mobile, Żywiec Zdrój i Łaciate. Wcześniej związany był z Platige Image i Point Of You. W rosterze reżyserskim Papaya znajdzie się obok takich twórców, jak m.in. Antoni Nykowski, Karolina Lewicka i Bartosz Dombrowski.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego