TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Gąska objął stanowisko creative lead w TalentMedia

Marcin Gąska, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, awansował na stanowisko creative lead.
O autorze
1 min czytania 2019-05-22

Do obowiązków Marcina Gąski należy odtąd zarządzanie pięcioosobowym zespołem kreatywnym oraz koordynacja procesów kreatywnych (grafika, copywriting) w ramach rozwijania kanałów własnych marek dla największych klientów agencji, takich jak Tymbark, OBI czy Hebe.

Na nowym stanowisku wykorzysta on kilkuletnie doświadczenie w branży reklamowej oraz umiejętności w zakresie kreacji, by jako creative lead, optymalizować pracę zespołu kreatywnego oraz czuwać nad najwyższą jakością produkcji. Ma w planach rozbudowę działu, by zapewnić jeszcze bardziej kompleksową obsługę produktów digitalowych wokół YouTube dla klientów TalentMedia.

Marcin Gąska w TalentMedia rozwijał swoje kompetencje, pracując przy kanałach YouTube marek, takich jak Tymbark (Studio Tymbark), OBI (Wyremontowani), Hebe (Urodomaniaczki) oraz RTV EURO AGD (Jak… mogę pomóc?). Doświadczenie w branży kreatywnej i reklamowej zdobywał od 2014 roku, między innymi w Goldbach Audience, Polsat Media oraz w Społecznościach, gdzie pracował przy kampaniach dla klientów takich jak Nestle, P&G, Visa, Maspex czy mBank.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj