Marcin Jaworski przez ostatnie pięć i pół roku był rzecznikiem prasowym oraz ekspertem ds. komunikacji i edukacji w Biurze Rzecznika Finansowego. Wcześniej, do 2016 r., zajmował stanowisko rzecznika prasowego Grupy Warta, gdzie na początku – od 2010 r. – pracował jako analityk w departamencie e-marketingu.
Przez wiele lat był dziennikarzem specjalizującym się w tematyce usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń. W latach 2005-2010 pracował jako dziennikarz w „Gazecie Prawnej”. Wcześniej redaktor naczelny „Dziennika Ubezpieczeniowego” i „Miesięcznika Ubezpieczeniowego”, dziennikarz i zastępca redaktora naczelnego w „Gazecie Ubezpieczeniowej” i dziennikarz w „Gazecie Finansowej”. Dwukrotnie – w latach 2006 i 2009 – uznawany za Dziennikarza Ubezpieczeniowego Roku przez kapitułę konkursu organizowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń.
Zobacz również
Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Dziennikarstwa uczył się w ramach działalności w Stowarzyszeniu Młodych Dziennikarzy „Polis”.
– Rozwijamy się i wzmacniamy naszą pozycję jako lidera w komunikacji sektora finansowego, stąd pozyskanie do naszego zespołu Marcina Jaworskiego. Jego praca w administracji państwowej, dużej korporacji oraz wiodących mediach ogólnopolskich i branżowych, to unikalny mix doświadczeń, który będziemy chcieli spożytkować do dalszego rozwoju naszej firmy – mówi Wojciech Makać, prezes Brandscope.
Wyjaśnia, że widzi duży potencjał w realizowaniu dla klientów projektów o charakterze edukacyjnym czy pokazujących odpowiedzialność społeczną spółek. Firma chce też rozwijać usługi kontent marketingu, z szerszym wykorzystaniem formatów audio i video. Chce też wspierać klientów w budowaniu własnych kanałów komunikacji pozwalających na dotarcie do wybranych grup klientów czy współpracowników. Nie zamierza oczywiście zaniedbywać relacji z mediami tradycyjnymi.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Zdecydowałem się dołączyć do Brandscope, gdyż przez wiele lat współpracy z osobami tworzącymi firmę przekonałem się, że ich kreatywność pozwala dostrzegać ciekawe tematy, identyfikować nisze rynkowe i wprowadzać coraz to nowsze rozwiązania. Jako dziennikarz otrzymywałem od nich bardzo ciekawe i inspirujące materiały. Współpracowaliśmy też przy projekcie realizowanym dla wiodącego ubezpieczyciela. Przez ostatnie lata obserwowałem też efekty ich pracy w postaci kreatywnych publikacji szeroko publikowanych w mediach – mówi Marcin Jaworski, dyrektor ds. PR w Brandscope.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodaje, że szczególnie ważny jest unikalny profil działalności firmy. Wspiera ona swoich klientów nie tylko w obszarze tradycyjne rozumianego PR. Koncentruje się na komunikacji produktowej, która ma prowadzić do konkretnych efektów w postaci większego popytu ze strony klientów. Skutecznie wspiera klientów w dotarciu z ważnymi informacjami do własnych sieci sprzedaży, agentów, franczyzobiorców itp.
– Większość klientów pracuje z Brandscope przez wiele lat, niektórzy niemal od początku 11-letniej działalności naszej firmy. To pokazuje, że oferujemy im wysoką jakość usług, przynosimy konkretne i mierzalne efekty, a także trzymamy rękę na pulsie trendów rynkowych, identyfikując nowe rozwiązania i możliwości z korzyścią dla naszych klientów – mówi Wojciech Wężyk, wiceprezes Brandscope.
W portfolio firmy Brandscope znajdują się takie podmioty jak: towarzystwa ubezpieczeniowe Allianz, Compensa, Generali, Ergo Hestia, Saltus, Warta; firmy brokerskie jak Aon, EIB, Grupa MAK; firmy assistance Global Assistance Polska, Mondial Assistance; firmy pośrednictwa ubezpieczeniowego i finansowego: Grupa ANG, CUK Ubezpieczenia, Superpolisa Ubezpieczenia, Unilink oraz szeregiem podmiotów z szeroko pojętego rynku usług finansowych np. Best, eFaktor, Masterlease, Związek Przedsiębiorstw Finansowych. Realizuje też projekty dla firm z sektora energetycznego np. Axpo Polska, Energa, Energia Polska, Opeus oraz rynku nieruchomości np. Echo Investment, Olivia Business Center.