Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl): nie musi być miło, musi być prawdziwie

Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl): nie musi być miło, musi być prawdziwie
Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Marcin Kalkhoff, doradca strategiczny ds. marketingu i komunikacji, konsultant ds. wizerunku i strategii marki, bloger (branddoctor.pl), członek założyciel Klubu Strategów Marketingu. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.
O autorze
1 min czytania 2012-10-09

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

A co to jest marketing internetowy? Są w ogóle jakieś marketingi oprócz jednego „marketingu”?

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

zakup domeny branddoctor.pl i odpalenie bloga.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

nauczyć się czytać briefy klientów. W wierszach, a szczególnie pomiędzy nimi.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

współutworzenie Klubu Strategów Marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

nie znam uczucia zazdrości, największy podziw mam dla „1984” oraz dla całej późniejszej linii „Think different”.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

te, które objawią się jutro. Te dziś znane już są passe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

te o których najwięcej się mówi. Nie ma jednego działania lub grupy działań. Są takie, które w przypadku jednej marki kompletnie nie mają sensu, mimo, że są w modzie, a dla drugiej są bardzo dobrą ścieżką.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

otwartość i szczerość. Nie musi być miło, musi być prawdziwie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

codzienności, ludzi wokół i otaczającego mnie świata.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

przeprowadziłbym kampanię zabraniającą ich kupowania.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…

życie to marketing.