Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Marcin Kuchno dołącza do K+PR w roli head of Tech & Consumer

Wraz z początkiem 2021 roku do zespołu Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno obejmując stanowisko head of Tech & Consumer. Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR’u produktowego agencji.
O autorze
1 min czytania 2021-01-05

Marcin Kuchno to doświadczony ekspert związany z komunikacją marketingową od 2014 roku. Specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, startupami czy grupami telewizyjnymi. W ramach współpracy z Naczelną Radą Adwokacką poprowadził nominowaną do Złotych Spinaczy 2020 kampanie „Adwokat w każdym przypadku”. Odpowiadał za kierowanie zespołem wspierającym w zakresie brand PR producenta smartfonów OPPO. Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek europejskiego lidera z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions). Prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft.

Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, d*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej. W przeszłości Marcin był odpowiedzialny również za działania komunikacyjne po stronie klienta dla marki Bobby Burger. Współorganizator cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz felietonista mediów branżowych.