Marcin Nurkiewicz dyrektorem kreatywnym w Abanana

Marcin Nurkiewicz objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Abanana. Poprzednio na stanowisku senior copywritera związany był z Instytutem Rozwoju Reklamy
O autorze
0 min czytania 2014-06-30

Nurkiewicz jest odpowiedzialny m.in za pomysł zaproszenia Magdy Gessler do udziału w kampanii Ulgix, czy nagrodzoną w konkursie Idea Awards kampanię marki Verbena: Sięgnij do torebki.

Jest autorem scenariuszy spotów TV dla takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Sphinx czy ostatniej kampanii Suzuki SX4, z udziałem Roberta Korzeniowskiego.

– Pragnę tworzyć idee, które będą nie tylko kreatywne, ale również w pełni zintegrują technologie dostępne w obszarze inteactive, social media z działaniami ATL i offline – mówi Marcin Nurkiewicz. Aktualnie skupia się na rozwijaniu zainteresowań związanych nie tylko z obszarem interactive czy e-commerce, ale również reżyserii oraz produkcji spotów reklamowych na potrzeby telewizji oraz internetu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj