Kampania promuje internet z inteligentnym oprogramowaniem wifi, które automatycznie optymalizuje sygnał w dalszych częściach domu. Oferta obejmuje bezpłatną i wygodną aplikację UPC Connect do zarządzania domową siecią wifi oraz UPC WIFI POD – inteligentny, samouczący się wzmacniacz sygnału wifi.
– Nasza platforma kreatywna ewoluuje. W najnowszej kampanii obok UPCeusza, odsłaniamy nową twarz technologii w wyjątkowej osobie Marcina Prokopa i jego naprawdę wysokie wymagania. Bo jeśli sięgać po gwiazdę, to dużego formatu – mówi Magdalena Banasik, senior copywriter w K2 Create.
Zobacz również
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2). Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, działania OOH, digital oraz social media. Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.