Marcin Strzałkowski to absolwent Europejskiej Akademii Sztuk, dyrektor artystyczny z 14-letnim stażem w agencjach polskich i zagranicznych. Poprzednio pełnił funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego w agencji K2. Juror konkursów reklamy Kreatura i Eurobest 2014. Zdobywca ponad 30 nagród i wyróżnień krajowych i międzynarodowych.
Łukasz Szczybelski studiował kulturoznawstwo i sztukę nowych mediów. Z reklamą związany od ponad 7 lat. Ostatnie 5 spędził w agencji K2 na stanowisku Senior Creative Copywriter. W tym czasie pomysły jego autorstwa zdobyły ponad 30 nagród i wyróżnień krajowych oraz międzynarodowych, m.in.: KTR, Effie, Media Trendy, Davey Awards, PromaxBDA, London International Awards, W3 Awards, The Blades, FWA. W 2010 roku reprezentował Polskę w konkursie Young Lions w kategorii Cyber na festiwalu w Cannes.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]