Marek Dorsz ma niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę m.in. z zakresu sprzedaży e-commerce w retailu oraz po stronie producenta, strategii i rozwoju biznesu, czy transformacji cyfrowej. Z sukcesem kierował strategicznymi projektami zarówno w start-upach, jak i w środowisku korporacyjnym. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich znanych markach jak RYOBI, OBI, GO Sport i Medicover.
Do obowiązków nowego dyrektora e-commerce będzie należało zarządzanie obszarem handlu internetowego w firmie oraz kreowanie nowych projektów w zakresie zwiększania sprzedaży omnichannel.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Fantastyczne jest dołączenie do zespołu tak kultowej marki, jaką jest MediaMarkt. Moi poprzednicy transformując firmę, zbudowali świetne zespoły, które równolegle z nowym świetnym serwisem MediaMarkt.pl oraz aplikacją mobilną MediaMarkt stanowią solidny fundament do tego, aby osiągać więcej, niż dzisiaj myślimy, że jest możliwe. Rynek elektroniki użytkowej jest bardzo konkurencyjny, dlatego spodziewam się fantastycznych i nowych wyzwań – mówi Marek Dorsz.
Dołączając do struktur MediaMarkt, Marek Dorsz zastąpił na tym stanowisku Jorena Neefa, który zarządzał strategią e-commerce w Polsce w ostatnich miesiącach.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing