Marek Gonsior postanowił wykorzystać swoją wiedzę oraz siedemnastoletnie doświadczenie w branży marketingowej i będzie oferować zewnętrzne usługi marketingowe. Doświadczenie zdobywał w działach marketingu, sprzedaży oraz w zarządach organizacji. Ostatnie 7 lat był związany z Agata SA, gdzie odpowiadał między innymi za całościową zmianę i implementację strategii marketingowej, co miało bezpośrednie przełożenie na głębokie zmiany w świadomości i postrzeganiu marki oraz wyniki spółki.
– Cieszę się, że mogłem być częścią sukcesu, którym jest dzisiejszy wizerunek salonów Agata i wiodąca pozycja rynkowa spółki. To był czas ogromnych wyzwań, ale i wielkiej satysfakcji. Wspólnie z zespołem wdrożyliśmy strategię, której elementami były tak ambitne projekty jak rebranding czy zmiana komunikacji, stojące za dzisiejszym sukcesem marki. To dobry moment na podjęcie nowych wyzwań – mówi Marek Gonsior.
Zobacz również
Rebranding salonów Agata został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii „Wysoka efektywność – Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie.
– Jestem przekonany, że oferowane przeze mnie wsparcie merytoryczne, doradztwo strategiczne czy audyt marketingowy, przyczynią się do budowania marek i rozwoju biznesu klientów. Pracuję również nad projektem marketers.pl, o którym więcej opowiem już jesienią – dodaje Marek Gonsior.
Marek Gonsior jest także prelegentem wielu prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, Video Wars, Golden Marketing Conference) i autorem tekstów z zakresu brandingu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing