Tarczyński SA, spółka z branzy mięsnej, notowana od czerwca 2013 na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – producent markowych wędlin, m.in. kabanosów Tarczyński Extra, kabanosów Tarczyński Exclusive, „Wędlin z Kotła”, „Wędlin Zakonnych”, przekąsek dojrzewających „Snaxy”, zakłada w najbliższym czasie opracowanie nowej, pełnej strategii marketingowej oraz wzmocnienie działań marketingowych.
Spółka prowadzi obecnie mocną kampanię medialną kabanosów Tarczyński Extra i Exclusive w ogólnopolskich stacjach TV oraz mediach społecznościowych pod hasłem „Mistrzowie świata”
Zobacz również
Marek Kmiecik, do końca października br. zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Członka Zarządu firmy Hoop Polska sp. z o.o. (grupa Kofola SA), producenta m.in. napojów Hoop cola, syropów Paola, napojów dla dzieci Jupik i wody Arctic. Poprzednio Dyrektor Marketingu w firmie Mieszko SA, producent słodyczy, m.in. marek Mieszko i Zozole.