Do jego obowiązków należeć będzie kreowanie działań sprzedażowych i marketingowych na rynku polskim oraz zarządzanie polskim oddziałem, w bliskiej współpracy z centralą optivo w Berlinie.
Marketingowcy i ich klienci w Polsce już od jakiegoś czasu coraz bardziej skupiają się na nowych, nie zawsze sprawdzonych rozwiązaniach, często zapominając o skuteczności współczesnego emailingu. Wierzę, że Marek, posiadający wszechstronne doświadczenie i liczne sukcesy na swoim koncie, jest najlepszą osobą,która spowodujezmianę tego trendu – mówi Jens Fischler, Director Internationalw optivo.
Zobacz również
Marek Włodarczyk przechodzi do optivo z firmy AxivasPoland (wcześniej TectumPoland) – polskiego oddziału międzynarodowej agencji telemarketingowej, specjalizującej się we wsparciu działań sprzedażowych dla światowych liderów z branży IT oraz Telco, w zakresie leadgeneration, eventrecruitment oraz partner management. Skuteczność oraz determinacja w realizacji postawionych przed nim celów pozwoliła na rozwój firmy z 40 stanowisk w 2011, do ponad 120 w 2014.
Swoją karierę zaczynał w Call Center Poland jako Account and Sales Executive, a w 2009r. awansował na stanowisko Business Development Manager.
W związku z licznymi sukcesami na tym polu, powierzono mu kierowanie działem Multilingual, będącym samodzielną jednostką świadczącą swoje usługi telemarketingowe w 19 językach dla międzynarodowych korporacji. Jednocześnie rolę tę łączył z kierowaniem działem sprzedaży międzynarodowej CCP. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetu, raportował wyniki finansowe oraz odpowiadał za rozwój jednej z Warszawskich lokalizacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing