1. W marketingu najważniejsze jest…
Zdanie i opinia odbiorcy, bo to w końcu do niego skierowane są wszystkie przekazy i działania. Jeśli nasz komunikat spotka się z jego zainteresowaniem, będzie bardziej skłonny skorzystać z oferty lub polecić ją dalej znajomym. Równie istotne jest kierowanie się jednocześnie dotychczasowym doświadczeniem oraz brak obaw przed sprawdzaniem i testowaniem nowych rozwiązań.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Jestem dumny z każdego sukcesu, szczególnie jeśli widzę ile zaangażowania włożył w niego mój zespół. Uważam, że trzeba się cieszyć nawet z najmniejszych sukcesów, bo to one są kamieniami milowymi niezbędnymi do osiągnięcia wielkich celów.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, czego uczą…
Zdecydowanie rozpoczynanie wszystkiego od początku – wejście na nowy rynek, do nowej branży. To pozwala na zdobywanie wiedzy, poznanie nowych ludzi, ale przede wszystkim ponowne przeanalizowanie swoich doświadczeń oraz wiedzy teoretycznej i wybranie tych pomysłów, które wydają się pasować do układanki.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
WarsawEmailSummit.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Świetna seria zrealizowana dla Heinekena – np. The Candidate czy The Negotiation.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Ostatnio gorącym trendem jest customer intelligence – odpowiedni stopień segmentacji umożliwia bowiem dotarcie do konkretnych konsumentów i stworzenie solidnych podstaw dla trwałej i owocnej relacji w czasie rzeczywistym.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Nie ma czegoś takiego jak działania przereklamowane. Ważne jest, aby swoim przekazem dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej w odpowiednim czasie i to jest największym problemem, a zarazem wyzwaniem.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Zrozumienie wzajemnych potrzeb, budowanie zaufania, efektywna komunikacja, obustronna motywacja pobudzająca do dalszych działań, a przede wszystkim koncentracja na odbiorcy działań widoczna na każdym kroku.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Uważnego słuchania: klientów, partnerów, dostawców, współpracowników, specjalistów. Później nietrudno wykorzystać te informacje, które mogą być użyteczne w danym momencie czy projekcie.
10. Moja kampania marzeń…
Właśnie nad nią pracuję i mam nadzieję, że już niedługo będzie można o niej usłyszeć.
11. Zajmuję się marketingiem internetowym, dlatego, że…
Uważam internet za najbardziej dynamicznie rozwijające się medium, dające nieskończenie wielkie możliwości działania. Poza tym nie boję się nowych wyzwań oraz lubię być na bieżąco z najnowszymi trendami.
Marek Włodarczyk. Dyrektor Sprzedaży w optivo.
Do optivo przeszedł z firmy Axivas Poland (wcześniej Tectum Poland).
Do jego obowiązków należy kreowanie działań sprzedażowych i marketingowych na rynku polskim oraz zarządzanie polskim oddziałem, w bliskiej współpracy z centralą optivo w Berlinie.
Swoją karierę zaczynał w Call Center Poland jako Account and Sales Executive, a w 2009 r. awansował na stanowisko Business Development Manager. Kierował działem Multilingual i działem sprzedaży międzynarodowej.