Klub Agencji Evetowych jako nadrzędny cel stawia sobie dalsze promowanie wysokich standardów i dobrych praktyk branży, szczególnie tych wypracowanych wspólnie z marketerami i ujętych w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej SAR. KAE chce zwiększyć zaangażowanie członków w działania edukacyjne klubu, zintensyfikować bezpośrednie racje z przedstawicielami klientów, a także rozszerzyć komunikację skierowaną poza branżę eventową. Bardzo ważnym celem na najbliższe dwa lata ma być skuteczne otwarcie Klubu na nowych, spełniających najwyższe standardy, członków.
W czasie Walnego Zgromadzenia członkowie Klubu Agencji Eventowych zadecydowali o składzie nowego zarządu: na drugą kadencję został wybrany Mariusz Nowak (Ministry of Creativity), a nowymi członkami zarządu zostali – Dorota Wojtczak (Emlab), Michał Atlas (BRAVE Agency) oraz Dominik Górka (Grupa Manta), w toku są rozmowy związane z dołączeniem piątej osoby.
Zobacz również
Dotychczasowe działania KAE realnie przyczyniły się do unormowania standardów branży, wpłynęły na budowanie świadomości i jakość usług oraz zadbały o przejrzystość rynku.
W latach 2017 – 2018 do KAE dołączyły dwie nowe agencje: Grupa Manta oraz Mea Group.
Aktualnie Klub tworzy 12 agencji: Allegro Agency, Brave, El Padre, Emlab (Grupa S/F), endorfina events, Grupa Manta, Mea Group, Ministry of Creativity, Multi Events, Jet Events, Plej, Walk Events.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Klubu Agencji Eventowych działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i został założony w 2012 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing