Nowa umowa kontynuuje najdłużej trwającą współpracę w Premier League, która rozpoczęła się w 1992 r. od kiedy to marka Carlsberg sponsoruje klub. Jako globalny partner, piwo Carlsberg będzie realizowało aktywności dla fanów FC Liverpool na całym świecie i lokalnie.
– Partnerstwo pomiędzy marką Carlsberg a klubem FC Liverpool można już uznać za kultowe. Od ponad ćwierć wieku jesteśmy dumni z bycia częścią tej rodziny i jednocześnie podekscytowani na myśl o tym, co klubowi przyniesie przyszłość. Dzięki naszej współpracy z pewnością dostarczymy fanom na całym świecie niezapomnianych wrażeń – powiedziała Jessica Spence, Carlsberg’s chief commercial officer.
Zobacz również
– Jesteśmy dumni z przedłużenia naszej owocnej współpracy z marką Carlsberg. Od 1992 roku, czyli przez 26 sezonów cieszymy się lojalną relacją, a jej kontynuacja, łącznie 31 sezonów, jest świadectwem silnego związku między klubem a tą kultową marką. Cieszymy się, że marka Carlsberg jest uznanym członkiem rodziny LFC i liczymy na dalsze wzmacnianie naszych relacji – komentuje Billy Hogan, managing director and chief commercial officer w klubie FC Liverpool.
Marka Carlsberg na chwilę zmieniła barwy na czerwone i wprowadziła limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley uwarzonego specjalnie dla fanów klubu FC Liverpool. Piwo całe czerwone – od etykiety, przez butelkę, po jej piwną zawartość, uwarzone zostało na bazie czerwonego słodu jęczmiennego, aby uczcić czerwony kolor strojów FC Liverpool. Decyzję o zmianie koloru szortów i skarpet zawodników z białych na czerwone podjął lata temu legendarny menedżer klubu Bill Shankly. Limitowana edycja piwa Carlsberg Red Barley jest dostępna w Polsce tylko w promocjach i konkursach konsumenckich.
Więcej informacji nt. Carlsberg Red Barley można znaleźć na stronie internetowej carlsberg.com/allred.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing