Corab, polski producent i dystrybutor systemów fotowoltaicznych, we współpracy z agencją Futu, opracował nową strategię komunikacji. Dotychczasowy przekaz firmy został ujednolicony, także pod względem oprawy wizualnej, Corab jest też lepiej przygotowany do pozyskiwania i budowania relacji z nowymi grupami klientów.
Olsztyński Corab działa na europejskim rynku fotowoltaiki. Szczególnie w Polsce konkurencja w branży odnawialnych źródeł jest bardzo wysoka.
– Jako agencja odpowiedzialnie dobieramy klientów i pracujemy z tymi, którzy mają pozytywny wpływ na dzisiejszy świat. Corab zdecydowanie do takich należy. Szeroki zakres współpracy pozwoli nam w pełni wykorzystać doświadczenie w obszarach strategii, designu, produkcji treści i komunikacji digital – mówi Wojtek Ponikowski, dyrektor kreatywny, partner w Futu. – Przesyt treści na rynku jest odczuwalny nawet dla niezainteresowanych fotowoltaiką. Znalezienie właściwego miejsca dla Corab było ciekawym wyzwaniem. Szczególnie, że firma komunikuje się na wielu płaszczyznach z wieloma odbiorcami – dodaje Ponikowski.
Zobacz również
– Chcemy, aby nasza komunikacja była taka, jak nasz produkt. Dopracowana w każdym detalu i spełniająca swoją rolę, lecz daleka od nowoczesnej “dizajnerskości”, bo nie jesteśmy startupem, lecz stabilną, rozwiniętą technologicznie firmą z wieloletnią tradycją. Wybór Futu wynika z zaproponowanej przez agencję wizji, propozycji projektów i oczywiście doświadczenia na rynku – mówi Piotr Korzeniewski, szef marketingu w firmie Corab.
Współpraca z Futu ma charakter długofalowy. W ramach działań agencja, poza strategią komunikacji, przygotowuje elementy identyfikacji wizualnej obecnych i nowych kanałów komunikacji oraz linii sprzedażowej i benefitowej.
– Wiemy, jak wykorzystać naszą technologię z myślą o naturze – podkreśla Zbigniew Wierzchołowski, dyrektor ds. rozwoju w Corab. – Trwająca „zielona rewolucja” w energetyce stwarza nowe możliwości biznesowe. Firma mocno się rozwinęła przez ostatnie lata, a to dopiero początek drogi. Mamy wyjątkową ofertę dla naszych klientów, a dzięki nowej strategii komunikacji możemy o tym sprawnie opowiedzieć – dodaje Wierzchołowski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing