Królewski cukier z buraków cukrowych w nowej odsłonie
Mniej czerwieni, a więcej bieli i zieleń, ale przede wszystkim buraki cukrowe na pierwszym planie – tak prezentuje się teraz flagowy produkt marki Cukier Królewski. Wizualnej metamorfozie towarzyszy jeszcze jedna zaskakująca zmiana – nowa nazwa. Zamiast „cukier biały” na froncie opakowania konsumenci zobaczą teraz napis „cukier z buraków cukrowych”. Przedstawiciele marki zmianę argumentują chęcią podkreślenia tego, co dotychczas mogło nie być dostrzegalne na pierwszy rzut oka, czyli w pełni naturalnego i lokalnego pochodzenia produktu.
Zobacz również
Piecz, Przerabiaj, Podziel się!
Wspomnianym zmianom towarzyszy akcja Piecz, Przerabiaj, Podziel się! oraz tematyczny konkurs konsumencki. Marka Cukier Królewski w ramach najnowszej kampanii pokazuje gotowe rozwiązania na funkcjonowanie w duchu less waste i przekonuje, że cukier nie tylko słodzi, ale jest też świetnym konserwantem, który pozwala zachować na dłużej smak i właściwości produktów z krótkim terminem do spożycia.
W komunikację akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się! w sieci zaangażowane są popularne polskie influencerki. Promuje ją też spot. 30-sekundowe wideo wyświetlane będzie przez miesiąc w serwisach YouTube, Player, WP Pilot oraz na portalach kobiecych i lifestylowych, m.in. z grupy Edipresse oraz WP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na potrzeby kampanii stworzony został również landing page: www.wyzwanie-niemarnowanie.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media. Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Realizacją spotu zajęła się firma Papaya Films.