Marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu i ruszyła z nową kampanią

Marka Cukier Królewski prezentuje nową nazwę i opakowanie swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się!, w której Cukier Królewski pokazuje, jak prosto żyć w duchu less waste.
O autorze
1 min czytania 2022-06-09

Królewski cukier z buraków cukrowych w nowej odsłonie

Mniej czerwieni, a więcej bieli i zieleń, ale przede wszystkim buraki cukrowe na pierwszym planie – tak prezentuje się teraz flagowy produkt marki Cukier Królewski. Wizualnej metamorfozie towarzyszy jeszcze jedna zaskakująca zmiana – nowa nazwa. Zamiast „cukier biały” na froncie opakowania konsumenci zobaczą teraz napis „cukier z buraków cukrowych”. Przedstawiciele marki zmianę argumentują chęcią podkreślenia tego, co dotychczas mogło nie być dostrzegalne na pierwszy rzut oka, czyli w pełni naturalnego i lokalnego pochodzenia produktu.

Piecz, Przerabiaj, Podziel się!

Wspomnianym zmianom towarzyszy akcja Piecz, Przerabiaj, Podziel się! oraz tematyczny konkurs konsumencki. Marka Cukier Królewski w ramach najnowszej kampanii pokazuje gotowe rozwiązania na funkcjonowanie w duchu less waste i przekonuje, że cukier nie tylko słodzi, ale jest też świetnym konserwantem, który pozwala zachować na dłużej smak i właściwości produktów z krótkim terminem do spożycia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W komunikację akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się! w sieci zaangażowane są popularne polskie influencerki. Promuje ją też spot. 30-sekundowe wideo wyświetlane będzie przez miesiąc w serwisach YouTube, Player, WP Pilot oraz na portalach kobiecych i lifestylowych, m.in. z grupy Edipresse oraz WP.

Na potrzeby kampanii stworzony został również landing page: www.wyzwanie-niemarnowanie.pl.   

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media. Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Realizacją spotu zajęła się firma Papaya Films.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się