Nowy donut Genzie od Dooti Donuts to owocowa, słodka przekąska, która jest propozycją marki na zbliżające się letnie dni. Unikalne połączenie smaków – pomarańczy i nektarynki w nadzieniu – idealnie komponuje się z oryginalnym donutowym ciastem. Całości dopełnia dekoracja, którą influencerzy wybrali, aby nadać produktowi wyjątkowego charakteru i ducha GenZie.
W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy donut Genzie jest efektem długofalowej współpracy grupy GenZie z marką Dooti Donuts, należącą do firmy Stokson.
Zobacz również
– Zależy nam, aby każdy nasz produkt był autentyczny i możliwie jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom młodych konsumentów. W zeszłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy projekty z Ekipą, wprowadzając dwa pyszne donuty. Teraz nadszedł czas na donuta GenZie, który jest efektem wielomiesięcznej współpracy z młodymi Twórcami, których Dooti Donuts wspiera od momentu powstania projektu – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Twórcy z grupy GenZie otrzymali od marki pełną dowolność przy tworzeniu produktu. W rezultacie powstał donut, który jest w 100% ich autorskim produktem – co potwierdzają autografy influencerów umieszczone na kolekcjonerskich tackach.
Poza samym produktem, Genzie razem z Dooti Donuts przygotowało dla swoich fanów zabawę w ramach dodatkowych działań promocyjnych. Umieszczony na tackach nowego produktu kod QR po zeskanowaniu przeniesie ich do Kreatora Donutów, dzięki któremu każdy może przygotować własnego donuta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Współpraca Dooti Donuts z najpopularniejszą obecnie grupą influencerów w Polsce trwa nieprzerwanie od chwili powstania Genzie. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w ich filmach oraz czołowych projektach – m.in. jako główny partner projektu „Twoje 5 Minut 2”, który wyłonił nowych członków kolektywu. Pomogła też urządzić strefę chilloutu w nowym, podkrakowskim Domu GenZie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Friz i Ekipa ponownie chcą podbić rynek FMCG. Powstała nowa spółka ESSA
Wydawałoby się, że czas Ekipy minął – nic bardziej mylnego. Karol Wiśniewski (Friz), wraz ze swoimi współpracownikami, kolejny raz chce wejść szturmem na rynek spożywczy. W tym celu powołano spółkę ESSA.