Nowy donut Genzie od Dooti Donuts to owocowa, słodka przekąska, która jest propozycją marki na zbliżające się letnie dni. Unikalne połączenie smaków – pomarańczy i nektarynki w nadzieniu – idealnie komponuje się z oryginalnym donutowym ciastem. Całości dopełnia dekoracja, którą influencerzy wybrali, aby nadać produktowi wyjątkowego charakteru i ducha GenZie.
W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy donut Genzie jest efektem długofalowej współpracy grupy GenZie z marką Dooti Donuts, należącą do firmy Stokson.
Zobacz również
– Zależy nam, aby każdy nasz produkt był autentyczny i możliwie jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom młodych konsumentów. W zeszłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy projekty z Ekipą, wprowadzając dwa pyszne donuty. Teraz nadszedł czas na donuta GenZie, który jest efektem wielomiesięcznej współpracy z młodymi Twórcami, których Dooti Donuts wspiera od momentu powstania projektu – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Twórcy z grupy GenZie otrzymali od marki pełną dowolność przy tworzeniu produktu. W rezultacie powstał donut, który jest w 100% ich autorskim produktem – co potwierdzają autografy influencerów umieszczone na kolekcjonerskich tackach.
Poza samym produktem, Genzie razem z Dooti Donuts przygotowało dla swoich fanów zabawę w ramach dodatkowych działań promocyjnych. Umieszczony na tackach nowego produktu kod QR po zeskanowaniu przeniesie ich do Kreatora Donutów, dzięki któremu każdy może przygotować własnego donuta.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Współpraca Dooti Donuts z najpopularniejszą obecnie grupą influencerów w Polsce trwa nieprzerwanie od chwili powstania Genzie. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w ich filmach oraz czołowych projektach – m.in. jako główny partner projektu „Twoje 5 Minut 2”, który wyłonił nowych członków kolektywu. Pomogła też urządzić strefę chilloutu w nowym, podkrakowskim Domu GenZie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Friz i Ekipa ponownie chcą podbić rynek FMCG. Powstała nowa spółka ESSA
Wydawałoby się, że czas Ekipy minął – nic bardziej mylnego. Karol Wiśniewski (Friz), wraz ze swoimi współpracownikami, kolejny raz chce wejść szturmem na rynek spożywczy. W tym celu powołano spółkę ESSA.